Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Economics of online advertising: A case study
Morozov, Nikita ; Procházka, Petr (vedoucí práce) ; Václav, Václav (oponent)
V dnešní době internetu se stal důležitým nástrojem .Rust online publiky má síly inzerenty, podniky ke změně jejich zaměření a upraví přemýšlet o možnostech poskytování reklamní a marketingové sprava pro spotřebitele. Změny webových technologií a klienti chování v mnoha případech poskytuje a zvyšuje možnosti, jak zacílit reklamu a Hlavním cílem studie je zhodnotit možnosti, výhody a formy on-line reklamy. Tato práce zahrnuje pozorování metody internetové reklamy forem zpeněžit a praktického výzkumu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.